عجب جایی به داد من رسیدی
تا من دنیا رو زیباتر ببینم
تا من اونقدر بخوام زنده بمونم
باهات رویامو تا آخر ببینم

عجب جایی به داد من رسیدی
تا من دنیا رو تنهایی نگردم
تو تنها آدمی هستی که هیچ وقت
باهاش احساس تنهایی نکردم

تا از پیشت میرم دلتنگ میشم
مرورت میکنن حرم نفس‌هام
به هیشکی جز تو احساسی ندارم
به جز تو از خدا چیزی نمی‌خوام

تا وقتی که تو رو دارم کنارم
چه فرقی میکنه کی هست و کی نیست
بگو داریم تو بیداری می‌‌بینیم
که بین دستامون هیچ مانعی نیست

عجب جایی به داد من رسیدی 
تا من دنیا رو زیباتر ببینم 
تا من اونقدر بخوام زنده بمونم 
باهات رویامو تا آخر ببینم 

عجب جایی به داد من رسیدی 
تا من دنیا رو تنهایی نگردم 
تو تنها آدمی هستی که هیچ وقت 
باهاش احساس تنهایی نکردم 

پر از خوشحالی بی‌وقفه میشم
تا دستام توی دستای تو میره
شاید این لحظه باورکردنی نیست
که از خوشحالی من گریه‌ام می‌گیره

ببین تا پر شدم از ناامیدی
غم و از تو دلم بیرون کشیدی
دارم دنیا رو زیباتر می‌بینم
عجب جایی به داد من رسیدی

ترانه‌سرا: میلاد افشین

[موسیقی] این ترانه را در کانال رسمی عاشقانه‌ها گوش کنید [موسیقی]

احساس تنهایی دلتنگی رویا گوگوش
بر گرفته از سایت:http://www.asheghaneha.ir/